10 legume de primavara pentru a pierde in greutate

Legumele si fructele proaspete ar trebui sa fie o mare parte din dieta in aceasta primavara, daca vreti sa pierdeti in greutate.

10 legume de primavara pentru a pierde in greutate

Fructele si legumele au o multime de beneficii nutritionale, atunci cand acestea sunt in sezon. Astazi va prezentam 10 cele mai bune legume de primavara pentru pierderea in greutate.

publicitate

Descoperiti cele mai bune legume proaspete de primavara, care pot avea un impact mare pentru pierderea in greutate si, de asemenea, care va va oferi toate vitaminele si mineralele de care aveti nevoie pentru un stil de viata sanatos si o piele stralucitoare.

Anghinare
Anghinarea are un continut scazut de grasime, fiind una dintre cele mai bune alegeri pentru pierderea in greutate. Fibrele insolubile din anghinare ajuta sistemul digestiv sa ruleza fara probleme. Combate constipatia natural, anghinarea fiind, de asemenea, o mare sursa de acid folic, care ajuta la reducerea riscului de boli de inima. Veti primi, de asemenea, o multime de vitamina C si potasiu din aceasta leguma delicioasa.

Sparanghel
Sparanghelul este una dintre legumele de primavara de top pentru pierderea in greutate. O singura tulpina are doar 4 calorii, sparanghelul fiind dotat cu fibre, impreuna cu antioxidanti. Vitamina C si beta-caroten sunt beneficiile majore ale acestei legume.

Sfecla
In timp ce sfecla verde este un plus delicios la salate, sfecla rosie, care un avantaj excelent, continand fibre solubile si insolubile. In afara de faptul ca imbunatateste digestia si ofera energie, pastreaza in acelasi timp foamea departe, ea oferind, de asemenea, calciu si fier. De asemenea, deficientele de calciu joaca un rol in cresterea in greutate, astfel incat sfecla nu trebuie sa lipseasca din lista cumparaturilor de primavara.

Telina
Scazuta in calorii, telina are 95% apa, astfel incat aceasta va va da o senzatie de umplere fara calorii. Cu doar 16 de calorii pe tulpina, telina este cu siguranta una dintre cele mai bune legume de primavara pentru pierderea in greutate si o singura ceasca contine 2 grame de fibre. Vitamina A, vitamina K si potasiu sunt printre vitaminele si mineralele din telina, care, de asemenea, ofera beneficiile pentru sanatate noastra.

Salata verde
Salata verde este specifica sezonului de primavara si este un mod delicios de a manca pentru pierderea in greutate. Cu doar 15 de calorii pe 2 cani, salata verde va poate oferi o multime de vitamine si minerale, fibre si beta-caroten. Uitati de salata iceberg si alegeti salata verde pentru o mai buna valoare nutritiva.

Mazare
Mazarea proaspata este atat delicioasa cat si o sursa mare de minerale, cum ar fi mangan si fier, impreuna cu vitamina K, vitamina B1 si suficiente fibre pentru a imbunatati digestia. Mancati aceasta leguma de primavara pentru pierderea in greutate, fara a neglija pastaile gustoase.

Ardei
Ardeii dulci sunt bogati in antioxidanti, dar ardeii iuti s-au dovedit ca ajuta la arderea caloriilor. Cu vitamina A, C si K, ardeii sunt o completare perfecta pentru orice salata de legume si au suficiente fibre pentru a va ajuta, de asemenea, sa luptati cu foamea.

Ridiche
Una dintre legumele cele mai subestimate sunt ridichiile, care nu sunt atat de bogate in fibre, au efecte benefice pentru digestie. Puneti felii subtiri de ridichi in salate si sandvisuri, si veti primi, de asemenea, acid folic si vitamina C, in timp ce alti compusi din ridichi au un bun efect anti-inflamator.

Spanac
Bogat in vitaminele B6, C si K, spanacul este, de asemenea, o sursa excelenta de fier si magneziu. Daca simtiti ca salata verde nu ofera suficient gust, nu veti avea aceasta problema cu spanacul, una dintre legumele de primavara cele mai delicioase, care poate fi gatit intr-o varietate de moduri. Adaugati-l la salate sau aburiti-l sau puteti sa il fierbeti pentru un plus de savoare, cu mari beneficii de pierdere in greutate.

Ceapa de primavara
Una dintre legumele de primavara care ajuta pentru pierderea in greutate, este ceapa verde, care este scazuta in calorii, oferind in acelasi timp, de asemenea, mari beneficii diuretice. Indiferent daca o numiti ceapa verde sau praz, nu evitati sa consumati aceasta leguma gustoasa, care nu dispune de aroma intepatoare ca o ceapa normala. Compusii de sulf din ceapa de primavara ajuta la arderea glucidelor rapid, astfel incat acestea nu se transforma in grasime.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.