4 alimente care ard grasimea in timp record

Care este cea mai mare dorinta a femeilor? Indiferent ca sunt sau nu mai plinute, femeile doresc sa fie si mai slabe si, daca se poate, intr-un timp cat mai scurt. Cautarile lor in acest sens sunt febrile.
4 alimente care ard grasimea in timp record

Credeti sau nu, corpul vostru nu doreste sa stocheze grasimea. Secretul mentinerii greutatii optime nu este numararea continua a caloriilor sau efectuarea pana la epuizare a exercitiilor fizice.

publicitate

Tot ce trebuie sa faceti este sa luptati cu senzatia naturala de foame si cu acele curbe zilnice ale acesteia. Pe scurt, trebuie sa stiti cand, cata si de care mancare sa ii dati organismului vostru pentru a se mentine sanatos si, eventual, pentru a scapa de kilogramele nedorite.

Studiile au demonstrat ca acel ceas interior al corpului nostru, responsabil cu senzatia de foame si cu saturatia, a fost dat peste cap de obiceiul prost de a consuma de- a lungul zilei tot felul de “rontaieli” sau bauturi. Si uite asa ati ramas prinse intr-un cerc vicios al foamei permanente si al ingrasarii necontrolate.

Dar daca v-am spune ca puteti slabi numai cu patru alimente? Si daca mai sunt si la indemana oricui, ce parere aveti? Tot ce trebuie sa faceti este sa va umpleti camara cu ele si sa le introduceti in dieta voastra zilnica.

Cel mai simplu este sa previi, decat sa te chinui apoi sa slabesti. Exista unele alimente care te ajuta sa faci aceasta numai prin simplul consum, nu neparat sa urmati anumite diete complicate sau retete dificile.

Pestele
Toata lumea vorbeste despre beneficiile consumului de peste. Acesta trebuie consumat de catre oricine, nu numai de persoanele care doresc sa slabeasca. Studiile in domeniu au demonstrat ca, atunci cand dieta este deficitara in acizii grasi Omega 3, ritmul natural al glendei pineale scade.

Citeste si: Dieta Pegan – noua metoda inovatoare pentru a pierde in greutate

Aceasta este o glanda foarte mica, asemenea unui bob de mazare, situata la nivelul creierului, a carei proasta functionare duce la producerea scazuta a nivelului de serotonina, responsabila cu somnul. Cei in cauza vor avea insomnii, care duc la ingrasare. O dieta bogata in Omega 3 va face sa va simtiti mai satule, iar efortul organismului de a arde proteinele este mai mare decat pentru a arde grasimi sau carbohidrati.

Nucile si semnintele
Daca ati cautat un motiv pentru a consuma aceste bunatati, iata ca l-ati gasit! Si este unul real! Nucile si semintele, precum: migdale, nucile, nucile braziliene, cajuul, fisticul, au un continut ridicat de magneziu, atat de folositor pentru starea generala de sanatate. De asemenea, contin grasimi bune, care ajuta inima si intaresc sistemul imunitar, combat diabetul, insomnia, dementa.

Citeste si: Dieta de 5 saptamani cu fulgi de ovaz

Laptele
Acest aliment natural este bogat in calciu. Fara acestea, oasele nu mai sunt la fel de puternice si de rezistente. Conform studiilor specialistilor, consumul a cca 100 ml sau g de produse lactate pe zi reduce talia cu aproximativ 2,5 cm.

Ciresele sau bananele
Aceste fructe gustoase, aromate, au un continut ridicat de melatonina, hormonul somnului. De asemenea, contin antioxidanti, care va protejeaza de actiunea radicalilor liberi. Le puteti consuma ca atare, sub forma de suc sau le puteti combina cu iaurt degresat. Cand nu este sezonul cireselor, folositi bananele. Acestea sunt accesibile in orice anotimp.

Vedeti cat de simplu este? Nu trebuie sa faceti nimic special, doar sa consumati aceste alimente prietenoase cu silueta voastra!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.