Dieta cu pere, slabesti 4 kg intr-o saptamana

Dieta cu pere are putine calorii si va ajuta sa slabiti in sapte zile aproximativ 4 kg.
Dieta cu pere, slabesti 4 kg intr-o saptamana

Perele au proprietati unice. Aceste fructe de multe ori par a fi mult mai dulci decst merele, insa de fapt, contin mai putin zahar in raport cu merele.

publicitate

O astfel de dieta este recomandata pentru pierderea in greutate rapida. Alegeti fructe parfumate si coapte, pentru ca nu numai sunt delicioase, dar, de asemenea, contin substante biologic active. Perele necoapte nu sunt potrivite pentru dieta, deoarece contin multe taninuri si poate aparea constipatia. Dieta cu pere purifica organismul de toxine si normalizeaza procesele digestive.

Daca veti tine acesta dieta, nu veti simti foame si nu trebuie sa renuntati la felurile de mancare preferate. Dimineata si in timpul zilei puteti manca lucruri normale, dar nu ar trebui sa exagerati. Veti avea nevoie, de asemenea, sa renuntati la diversi aditivi alimentari, consumul excesiv de dulciuri si paste. Un alt punct important este faptul ca pana la 2-3 ore dupa ce ati mancat pere, nu este recomandat sa mancati carne si preparate din carne, pentru a evita fermentatia.

Perele sunt principala hrana in dieta dvs. Spalati bine fructele folosind o perie. Le puteti decoji, daca nu tolerati coaja. Cantitatea trebuie sa fie intre 2 si 5 pere in fiecare zi. In ceea ce priveste lichidele puteti bea apa, sucuri proaspete, ceai.

Citeste si: Cura de slabire cu urzici: 4 retete magice cu care slabesti rapid

Meniu dieta cu pere:
Prima si a doua zi
Mic dejun: 2 pere, 50 de grame de paine neagra, o cana de iaurt degresat.
Pranz: 50 de grame de orez fiert, 100 de grame piept de pui fiert sau la cuptor.
Cina: 2 pere, 30 minute mai tarziu – o ceasca de ceai verde fara zahar.

A treia si a patra zi
Mic dejun: 1 para, 2 prajituri de orez.
Pranz: 3 pere, 50 g branza, 50 de grame de paine neagra.
Cina: 2 pere, 30 minute mai tarziu o ceasca de ceai verde, fara zahar.

A cincea, a șasea si a saptea zi
Mic dejun: 50 g de terci de ovaz si hrisca.
Masa de pranz: 2 pere, 1 morcov, 2 oua fierte. Puteti face o salata de sezon cu o lingura de ulei de masline.
Cina: 2 pere, dupa o jumatate de ora – ceai verde, fara zahar.

Dieta cu pere nu este destinata pentru adultii sanatosi. Nu este potrivita pentru femeile gravide si care alapteaza. Acest regim alimentar va ajuta sa slabiti in jurul a 4 kilograme pe saptamana si va imbunatati starea generala de sanatate. Puteti repeta dieta dupa o pauza de o luna.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.