Dieta cu ulei de nuca de cocos, secretul vedetelor pentru o silueta subtire

Dieta cu ulei de nuca de cocos este bazata pe experienta inregistrata de la populatiile bastinase, care, consumand acest produs cu regularitate, nu s-au confruntat cu probleme de sanatate si au reusit sa isi pastreze trupurile zvelte si rezistente in conditiile nu tocmai prietenoase in care isi duceau existenta.
Dieta cu ulei de nuca de cocos

In cadrul acestei diete, carbohidratii sunt consumati in cantitati mai mici. Cei care au urmat-o au observat o accelerare a metabolismului si o imbunatatire a functiilor digestive.

publicitate

Cerinta principala este ca, alaturi de alte alimente, sa se consume zilnic cate trei lingurite de ulei de nuca de cocos si sa se efectueze exercitii fizice moderate, in mod regulat.

Faza I: Startul slabirii
Prima faza a dietei cu ulei de nuca de cocos dureaza 21 de zile si se axeaza pe legume si pe proteine mai slabe. Mancarea va fi impartita in trei mese principale si doua gustari. Fructele, semintele si zaharul sunt excluse, pentru a se reusi stabilizarea nivelului de glucoza din sange si a va ajuta, astfel, sa slabiti.

Se recomanda efectuarea a 15 minute de exercitii fizice si cardio in fiecare zi. Se estimeaza astfel o pierdere de 5 kg in aceasta prima faza.

Faza a II-a: Detoxifierea
In aceasta etapa a dietei cu ulei de nuca de cocos puteti include cateva sucuri de legume, cu efect diuretic si detoxifiant. Legumele sunt o importanta sursa de fibre.

Restrictiile dietei duc la oboseala si la resimtirea senzatiei de dificultate, dar nu va lasati batute! Continuati! Scopul consumarii acestor bauturi este curatarea organelor interne, a intestinelor si a colonului. Uleiul de nuca de cocos pe care trebuie sa il consumati zilnic poate fi inserat in aceste bauturi.

Citeste si: Dieta militara: slabeste 3 kg in doar trei zile

Adaugati in alimentatia voastra alimente nutritive, precum: nuci si seminte, legume si peste. Organismul isi va lua energia din acestea, plus ca eliberarea toxinelor il va usura si mai mult, facandu-l mai energic. Nu uitati de cele 15 minute de exercitii cardio si fizice pe care sa le efectuati zilnic!

Faza a III-a : Consumati carbohidrati sanatosi!
Odata ce ati ajuns in aceasta etapa, puteti sa introduceti in alimentatia voastra cereale si legume cu amidon, cum ar fi cartofii.
Sunt permise, de asemenea, fructe precum: mere, pepene, struguri, citrice, piersici. Puteti consuma cu moderatie lapte si iaurt si trebuie sa mentineti regula celor 15 minute de miscare. Uleiul de nuca de cocos poate fi inserat in salate sau sosuri.

Faza a IV-a: Mentineti schimbarile!
Odata ce ati dat jos kilogramele care va deranjau, puteti trece la ultima etapa a dietei cu nuca de cocos. Acum puteti consuma o mai mare varietate de legume, insa evitati mai departe zaharul, alcoolul, bananele. Faceti miscare 15 minute si continuati sa adaugati uleiul de nuca de cocos in mancaruri.

Ramaneti in aceasta etapa, fara abatere, cat mai mult timp posibil, de regula cam cat au durat primele trei la un loc, pentru ca rezultatele sa se pastreze si sa nu va ingrasati la loc, rapid.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.