Dieta de primavara: meniul cu care slabesti in doar 7 zile

In primavara majoritatea oamenilor vor sa slabeasca cateva kilograme. In acest caz, puteti sa alegeti dieta express de primavara, care va ajuta sa slabiti sanatos si repede.
Dieta express de primavara de 7 zile

Efectele acestei diete se vede intr-o saptamana, cand veti vedea ca ati slabit intre 2-3 kilograme. Cu toate acestea, ar trebui sa fiti constienti de faptul ca acest lucru va depinde de metabolism si de activitatea fizica pe care o faceti in mod regulat. Acest regim alimentar este numit express, deoarece este o dieta rapida, prin urmare, nu se recomanda sa fie tinuta pentru mai mult de o saptamana.

publicitate

Meniu dieta de primavara:

Ziua 1
Mic dejun: 1 ceasca de ceai verde, 1 cana de lapte degresat cu 1 lingura de fulgi de ovaz, 2 felii de ananas.
Gustare: o leguma cruda la alegere
Pranz: 1 cana de orez brun cu o jumatate de cana de mazare si morcovi fierti, 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 iaurt, 1 ceasca de ceai verde, 1 felie de branza degresata.
Cina: peste la gratar cu rosii si sparanghel.

Ziua 2
Mic dejun: 1 ceasca de ceai verde, 1 iaurt degresat cu 1 lingurita fulgi de ovaz, 2 felii de pepene galben.
Gustare: morcovi.
Pranz: 1 portie de spaghete cu legume, 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 cana de ceai sau cafea cu lapte, 2 prajituri de orez fara calorii, 1 pumn de fructe uscate.
Cina: 1 piept de pui la gratar cu salata de salata verde si rucola.

Ziua 3
Mic dejun: 1 ceasca de lapte degresat cu 1 lingurita de fulgi de ovaz, 1 ceasca capsuni.
Gustare: 1 rosie
Pranz: 1 portie de omleta cu dovlecel verde, 1 fruct.
Gustare: 1 cana de suc natural, 1 felie de branza degresata.
Cina: 1 portie de carne de vita la gratar, 1 salata broccoli si cartofi.

Ziua 4
Mic dejun: 1 iaurt degresat cu fructe. 2 felii de paine prajita din grau integral cu branza scazuta de grasime.
Gustare: sparanghel aburit.
Pranz: supa crema de morcovi, 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 cana de ceai verde, 1 baton de cereale, 1 pumn de nuci.
Cina: 1 portie de peste la cuptor, dovleac copt.

Citeste si: Dieta portugheza, slabesti mancand sanatos

Ziua 5
Mic dejun: 1 ceasca de lapte degresat, ceai sau cafea, 2 felii de paine prajita, 2 felii de ananas.
Gustare: 1 pumn de struguri fara samburi.
Pranz: 1 portie de spanac, 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 iaurt degresat cu 1 lingurita de seminte Chia, 1 fruct proaspat, 1 felie de branza degresata.
Cina: 1 salata Caprese.

Ziua 6
Mic dejun: 1 ceasca de ceai verde, 1 bucata de branza scazuta de grasime.
Gustare: 1 fruct proaspat.
Pranz: 2 portii de sufleu de branza, 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 cana de ceai verde cu 2 prajituri de ovaz, 1 pumn de nuci.
Cina: 1 portie de carne la cuptor, salata cu rosii si castraveti.

Ziua 7
Mic dejun: 1 ceasca iaurt degresat cu cereale neindulcite. 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 baton de cereale.
Pranz: 1 bol mic de tocana de naut, 1 fruct proaspat.
Gustare: 1 cana suc de aloe vera si lamaie, 1 ceasca de ceai verde, 1 ou fiert.
Cina: piept de pui la gratar cu branza topita, 1 portie de salata de anghinare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.