Dieta indiana, cea mai buna metoda de slabit sanatos

19 august 2015 // Diete

Cand va ganditi sa apelati la o anumita dieta, trebuie sa luati in calcul o serie de factori: varsta, greutatea, rata metabolica, nivelul de activitate sau starea de sanatate. Corpul fiecarei persoane este diferit si fiecare are nevoie de un anumit numar de calorii, pentru a functiona cat mai bine.
Dieta indiana, cea mai buna metoda de slabit sanatos

Aflarea indicelui metabolic va poate ajuta la calcularea numarului optim de calorii si la planificarea intregului regim, in functie de cat trebuie sa pierdeti in greutate.

publicitate

Succesul oricarei diete consta in cantitatea de alimente consumate si de aportul lor caloric. Este stiut faptul ca unele, desi consumate in cantitati mai mici, contin mai multe substante hranitoare decat altele, chiar daca se consuma in cantitati mult mai mari.

Este cazul legumelor, fructelor si anumitor tipuri de carne. Dieta perfecta trebuie sa includa cantitati echilibrate de carbohidrati, vitamine, minerale, proteine si grasimi esentiale.

Dieta indiana se bazeaza pe consumul anumitor alimente, care sa indeplineasca aceasta cerinta esentiala.

Orezul brun
Spre deosebire de cel alb, orezul brun este mai bogat in fibre si ajuta la saturatie mai rapida, chiar in cazul consumului unei cantitati mai mici. Chiar daca are un continut ridicat de carbohidrati, fibrele ajuta la digestie rapida si la asimilarea substantelor nutritive.

Fasolea si lintea
Acestea sunt bogate in proteine vegetale, foarte sanatoase in general, dar mai ales pentru cei ce doresc sa slabeasca. Fasolea alba, pestrita, bruna, verde sau lintea satura mai repede organismul si inlatura rapid senzatia de foame, prin instalarea aproape instantanee a senzatiei de saturatie. Fibrele solubile reduc trigliceridele si colesterolul.

Citeste si: Dieta japoneza – slabeste 14 kg intr-o luna

Legume cu frunze si spanacul
Acestea sunt deosebit de sanatoase. In India cresc o multime de plante cu frunze verzi (Palak, Basella, Poi Sag, frunze de mustar colocacia), foarte gustoase si pline de minerale si vitamine, dar si fibre si acid folic. Continutul caloric este insa foarte redus. Broccoli, spanacul, varza si salata verde sunt, de asemenea, considerate ca fiind cele mai bune alimente pentru pierdere in greutate.

Castraveti
Exista in India diferite tipuri de castraveti, excelenti pentru dieta . Cu ei, stomacul se umple, fara a se adauga si calorii si apoi kilograme in plus, nedorite. Avand continut ridicat de apa, hidratarea corpului este si ea asigurata. Efectul diuretic este un alt beneficiu, de folos mai ales in curele de slabire.

Usturoi
Evitat in viata de zi cu zi din cauza mirosului specific, dieta indiana il include, datorita proprietatii sale de a reduce nivelul colesterolului din sange si de a mentine nivelul optim de zaharuri. De asemenea, reduce pofta de mancare.

Citeste si: 7 greseli pe care majoritatea oamenilor le fac in dieta lor

Cereale integrale
Includerea acestora in dieta indiana este justificata de continutul lor de proteine, minerale, vitamine, antioxidanti si fitochimicale, care sunt necesare pentru mentinerea sanatatii. Un mic dejun cu cereale integrale este benefic organismului.

Nuci si seminte
Nucile, alunele, migdale si seminte, semintele de dovleac si seminte de in ajuta la reducerea colesterolului rau și la cresterea nivelului de colesterol bun. Ele sunt bogate in Omega 3.

Peste
Daca va place pestele, includeti-l in dieta, de doua sau de trei ori pe saptamana, dar neprajit. Este o sursa excelenta de proteine ​​si acizi grasi Omega-3. Puteti consuma: sardine, ansoa, ton, macrou.

Condimente sanatoase
Condimentele contribuie, de asemenea, la reducerea greutatii. Puteti folosi: scortisoara, cuisoare, seminte de chimen, ghimbir, seminte de mustar, turmeric si piper negru in diverse preparate alimentare, pentru pierderea in greutate.

Mananca aceste produse daca vrei sa construiesti rapid masa musculara...

Daca primavara este momentul in care incepi sa te...

Reteta de slabit...

O doamna supraponderala merge la medic ca sa i se...