Sfaturi eficiente pentru dieta vegana

Multi oameni opresc consumul de carne, branza si alte produse de origine animala, atunci cand trec la o dieta vegetariana care este benefica pentru sanatate si pentru a slabi.
Sfaturi eficiente pentru dieta vegana

In scopul de a pierde in greutate cu o dieta vegana, aveti nevoie pentru a incerca cateva reguli simple. Cu ajutorul acetor sfaturi vegane, veti obtine rezultate mai rapide, chiar si fara un regim alimentar strict.

publicitate

Legumele si fructele ar trebui sa fie de cel putin 50% in dieta
Scoaterea carnii, produselor lactate si altor alimente de origine animala din dieta ta nu este suficient pentru o dieta vegetariana sanatoasa si cu siguranta nu va ajuta la pierderea in greutate. Asigurati-va ca cel putin jumatate din dieta dvs este alcatuita din legume si fructe.

Reduceti consumul de soia
Una dintre cele mai bune sfaturi vegane este de a reduce alimentele prelucrate. Puteti vedea “soia” pe ambalaj si sa credeti ca este sanatos, insa aceasta nu face bine organismului daca vreti sa slabiti. Soia este bogata in uleiuri vegetale, sare si alte ingrediente care nu ajuta pentru pierderea in greutate, deci nu o consumati in cantitati mari.

Inlocuiti cerealele dulci cu fulgii de ovaz
Indiferent daca sunteti vegani sau nu, zaharurile rafinate sunt inamicul pentru pierderea in greutate. Renuntati la orice cereale pentru micul dejun prelucrate cu adaos de zahar si inlocuiti-le cu fulgi de ovaz, care sunt sanatosi. Puteti adauga diferite fructe si condimente in scopul de a obtine vitamine si minerale.
Sfaturi eficiente pentru dieta vegana

Spuneti nu sucurilor de fructe, si mancati fructe
Evitati sa beti sucuri de fructe, care sunt pline de calorii. Incercati sa beti mai putin suc de fructe si sa mancati mai multe fructe, de la care veti obtine, de asemenea, fibrele care tin departe foamea pentru mai mult timp. Optati pentru o gustare de fructe sanatoasa in loc de o bautura de fructe, atunci cand sunteti ingrijorat de kilogramele in plus.

Reduceti grasimile alimentare
Incercati sa stati departe de grasimile alimentare, care nu sunt bune pentru talia dvs. Consumul de avocado, nuci, unt de nuci, tofu si lapte de cocos de zi cu zi este o idee rea pentru pierderea in greutate. Chiar si uleiul de masline poate fi daunator daca se adauga in cantitati mari.

Nu beti prea multe calorii
Asigurati-va ca beti cafeaua fara zahar si limitati consumul de alcool atunci cand incercati sa pierdeti in greutate. Chiar si soia si bauturile cu lapte pot avea un numar mare de calorii.

Mai putina sare
In timp ce sarea nu afecteaza in mod direct cresterea in greutate pe termen lung, aceasta poate duce la retentie de apa si va face sa va simtiti mai greu decat sunteti cu adevarat. Una dintre cele mai bune sfaturi vegane pentru pierdere in greutate este restrictionarea de sare si sa verificati etichetele mai atent. Numarul de miligrame de sare per portie ar trebui sa fie egal cu numarul de calorii. Daca este semnificativ mai mare, optati pentru o alternativa mai putin sarata.

Beti mai multa apa
O dieta vegetariana este bogata in fibre, iar consumul de alimente bogate in fibre ajuta de asemenea digestia si promoveaza pierderea in greutate. Cu toate acestea, aveti nevoie pentru a bea multa apa pentru a preveni orice efecte secundare neplacute din toate fibrele din dieta, de la flatulenta la diaree. Chiar daca mancati deja o multime de fructe si legume, beti cel putin sase pahare de apa pe zi.
Sfaturi eficiente pentru dieta vegana

Exercitii
Chiar daca utilizati corect sfaturile vegane pentru pierderea in greutate, pur si simplu nu se poate sari peste exercitii. Daca nu aveti suficienta energie pentru a face sport, cel putin incercati sa fiti activi moderat, si sa obtineti substantele nutritive de care aveti nevoie de in dieta vegana.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.