Vrei sa slabesti sanatos? Incearca aceste combinatii de alimente!

Cand doriti sa pierdeti in greutate este bine de a combina alimentele in mod corespunzator pentru a arde grasimile.
Vrei sa slabesti sanatos? Incearca aceste combinatii de alimente!

Toate legumele (cu exceptia cartofilor in combinatie cu carne)
Legumele sunt bogate in nutrienti si sarace in calorii, ceea ce le face un aliment ideal pentru pierderea in greutate. In cazul in care la fiecare jumatate de masa farfuria este umpluta cu legume, veti consuma cu siguranta mai putine calorii.

publicitate

Pe langa faptul ca sunt pline de vitamine și minerale, legumele ofera multa energie si se digera mai bine decat alte alimente. Acestea contribuie la procesul de ardere a grasimilor. Consumul de legume la fiecare masa este o modalitate foarte buna de a pastra metabolismul in echilibru, de a lua mai putine calorii si de a arde grasimi in mod eficient.

Combinatie de alimente bogate in fibre cu apa
Alimentele bogate in fibre bogate ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange si lasa senzatia de satietate pentru mai mult timp. Este important atunci cand consumati astfel de alimente, sa beti sufienta apa potabila. Daca faceti un deficit de apa, acest lucru poate duce la tulburari gastro-intestinale, produsele alimentare sunt reținute mai mult in stomac. Fibrele ofera o senzatie de satietate, care, ajuta la arderea mai multa grasime. Deci, mancati intotdeauna la micul dejun paine prajita cu conținut ridicat de fibre, combinata cu un pic de rosii si o felie de șunca si nu uitati de sticla de apa.

Citeste si: Slabeste cu vinete in aceasta toamna

Combinati alimente bogate in carbohidrati cu grasimi sanatoase
Probabil ati observat ca dupa consumul de alimente ce conin carbohidrati, cum ar fi burgeri, cartofi prajiti, briose, și așa mai departe, mai degraba apoi simtiti de doua ori foame. Acest lucru se datoreaza faptului ca acestea au o valoare nutritiva redusa, nu sunt o sursa de energie, si in acelasi timp contin multe calorii. In meniul dvs, aveti nevoie pentru a consuma carbohidrati, dar intr-o alta, forma sanatoasa, care se pot combina cu grasimi sanatoase. De exemplu, puteti sa taiati cateva felii de mere in cuburi mici si sa adaugati un pic de unt de arahide.

Sau combinati fructe proaspete cu un pumn de migdale, de exemplu. Studiile au descoperit ca oamenii care mananca micul dejun cu alimente bogate in grasimi sanatoase, simt o senzatie de satietate cu 90 minute mai mult decat cei care mananca micul dejun cu produse de patiserie si alimente bogate in grasimi trans.

Combinati alimente condimentate cu proteine
Mancarea picanta poate ajuta la cresterea metabolismului. Acest lucru se datoreaza compusului capsaicina, care este continut in ardeii iuti. Acesta ajuta la arderea de calorii. Cand se combina cu proteine, veti avea suficienta energie, va veti simti saturati, si veti arde mai multa grasime.

Mai multe studii au constatat ca persoanele care consuma suficiente alimente bogate in proteine, au eliminat kilogramele mai eficient, spre deosebire de cei care consuma mai putine sau deloc. Mai mult, mancati ardei iute, usturoi si ghimbir si evitati sosurile picante care contin sare, zahar și alti aditivi nesanatosi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.