Beneficii nebanuite ale consumului de oua in timpul sarcinii

Ouale sunt alimente foarte bogate in vitamine cum ar fi A, D, B, si unele minerale precum seleniu, zinc, proteine, grasimi si altele.
4 beneficii ale consumului de oua in timpul sarcinii

Atunci cand o femeie este insarcinata, ea are nevoie de o hrana sanatoasa si bogata in nutrienti. In cantitati mici, ouale pot fi parte a unui meniu sanatos pentru femeile insarcinate. Iata cateva motive bune pentru a manca oua in timpul celor noua luni:

publicitate

Sunt bogate in proteine
Ouale sunt bogate in proteine, care sunt esentiale pentru organism in timpul sarcinii. Fiecare celula a unui copil in curs de dezvoltare are nevoie de ele. Prin urmare, nu uitati sa adaugati oua in cantitati mici in meniul de zi cu zi. Un ou contine aproximativ 6,3 grame de proteine. Expertii spun ca o gravida are nevoie de 90-110 de grame de proteine pe zi. In ciuda proprietatilor benefice ale oualor, nu trebuie sa mancati mai mult de un ou pe zi.

Importante pentru dezvoltarea creierului copilului
Ouale pe langa faptul ca sunt bogate in vitaminele A, E, D si minerale precum magneziu, calciu, si multe altele, ele contin omega-3 acizi grasi si colina, care sunt importante pentru dezvoltarea creierului copilului.

Citeste si: 5 alimente care previn greata in timpul sarcinii

Aceste ingrediente benefice din oua pot preveni deteriorarea tubului neural fetal. Colina stimuleaza dezvoltarea creierului si functia de memorie in viata timpurie a copilului. Alte surse bogate de colina sunt carnea de vita si ficatul de pui.

Mentinerea nivelului de colesterol bun
Ouale sunt alimente care pot ajuta la mentinerea nivelului de colesterol normale in timpul sarcinii, mai ales daca alimentatia este saraca in grasimi saturate. Dar, daca aveti valori crescute ale colesterolului, evitati consumul de galbenus.

Contin mai putine calorii
In timpul sarcinii, femeile ar trebui sa creasca aportul zilnic de calorii de la 200 la 300 de calorii. Ele sunt importante pentru corpul lor si pentru copilul in curs de dezvoltare. Pe de alta parte, este important să alimente ce va primi aceste calorii. Un ou contine aproximativ 70 de calorii, ceea ce il face un aliment potrivit pentru un meniu sanatos.

Cand cumparati oua, trebuie sa urmariti durabilitatea lor. Consumati-le pe cele care un tratament termic bun, pentru ca daca au expirat, creste riscul de infectie cu Salmonella. Daca dupa consumul lor apar boli, cum ar fi varsaturi sau diaree, mergeti la medical de familie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.