Cum sa dormi mai bine in timpul sarcinii

Daca sunteti insarcinata si va treziti mai obosita din cauza starii dvs, cititi aceste sfaturi utile care va vor ajuta sa dormiti mai bine in timpul sarcinii.
Cum sa dormi mai bine in timpul sarcinii

In timpul sarcinii, burta poate avea dimensiuni extraordinare, insa exista trucuri si sfaturi pe care le puteti utiliza pentru a dormii bine noaptea:

publicitate

Utilizati perne
Poate ca va puteti gandi ca utilizarea de mai multe perne este o exagerare si ca veti sta incomod, insa trebuie sa incercati sa va puneti perne pe partea stanga a pozitiei de somn, una intre genunchi, in partea din spate si doua la gat pentru a sustine capul.

Renuntati la internet si literatura inainte de culcare
Puteti gasi toate informatiile dorite despre sarcina, insa recomandarea este ca cu cel putin o ora inainte de a merge la culcare sa va deconectati de la toate, inclusiv de citit.

Faceti o baie fierbinte
Inainte de culcare, daca puteti faceti o baie sau un dus rapid, pentru a scapa de tensiuni, sa va simtiti relaxata si sa promovati sentimentul de bine.

Citeste si: 9 metode de relaxare in timpul sarcinii

Mergeti la culcare cu muzica
Exista mai multe alternative pentru a alege muzica; de la sunete de pasari, muzica care emuleaza sunetul marii; de asemenea, muzica clasica poate relaxa femeile insarcinate.

Beti putina apa
Cresterea consumului de apa in timpul zilei, si cu cateva ore inainte de culcare poate perturba somnul unei gravide. Se stie ca gravidele pe timp de noapte urineaza de mai multe ori, asa ca este mai bine a reduce aportul de lichide in ultimul moment, astfel incat sa puteti dormi bine.

Meditati sau faceti yoga
Disciplinele calmante sunt foarte potrivite si favorabile pentru a intra intr-o stare de calm si a induce somnul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.