Cum sa reduci durerile de spate in timpul sarcinii

Durerea de spate este una dintre cele mai frecvente afectiuni timpul sarcinii. Pentru a reduce intensitatea, este important sa se mentina o greutate sanatoasa si sa ramaneti activi fizic.
Cum sa reduci durerile de spate in timpul sarcinii

Astazi va impartasim cateva idei care pot reduce durerile de spate in timpul sarcinii:

publicitate

Yoga prenatala
Yoga prenatala este o modalitate foarte buna de a tonifia fiecare parte a corpului, inclusiv spatele. Yoga prenatala va relaxa fiecare muschi in partea din spate, oferind un antrenament eficient.

Inot sau aerobic in apa pentru femeile gravide
Inotul este recomandat pentru o serie de probleme de spate, precum si pentru intarirea si tonifierea muschilor corpului. Daca puteti inota, aceasta este una dintre cele mai bune activitati care va vor ajuta pentru a diminua tensiunea din spate si restul corpului. Aerobicul in apa este o alternativa sanatoasa si distractiva pentru femeile gravide, chiar si atunci cand nu se poate inota. In multe centre moderne de sport se poate desfasura aceasta activitate.

Acupunctura
Secretele si tehnicile medicinei orientale sunt larg raspandite in intreaga lume. Ace mici subtiri sterile sunt plasate in anumite puncte de energie. Astfel veti activa sistemul de aparare si veti atenua o serie de dureri asociate cu sarcina, cum ar fi dureri de spate.

Citeste si: Produse lactate in timpul sarcinii: avantaje si dezavantaje

Intr-un studiu realizat in 2007, s-a dovedit ca femeile care au facut terapie cu acupunctura au raportat ca durerile pelviene au scazut in mod semnificativ.

Mentinerea unei posturi corecte
O postura corecta este importanta atunci cand doriti sa va simtiti confortabil si in siguranta. Incercati sa mentineti o pozitie buna si dreapta a spatelui si umerii usor inapoi. Purtați pantofi confortabili si, daca este necesar in timpul zilei odihniti-va ore intregi, puneți o perna mica la spate.

Somnul pe o parte
Daca seara, cand va culcati pe spate, simtiti o tensiune, incercati sa va intindeti pe o parte. Tineti unul sau amandoi genunchii indoiti si intre ei puneti o perna moale. De asemenea puteti pune o perna de sprijin in spatele sau sub burta.

Masaj pentru femeile gravide
Masajul prenatal regulat poate ajuta pentru a relaxa muschii. Acest lucru va va face sa va simtiti mai energica, se va reduce povara si tensiunea din spate si crampele dureroase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.