Trucuri pentru a controla pofta de mancare in timpul sarcinii

Sarcina poate provoca pofte, care fac o persoana sa manance mai mult decat in mod normal, iar acest lucru poate provoca o crestere mare in greutate.
Trucuri pentru a controla pofta de mancare in timpul sarcinii

Nu este sanatos nici pentru mama sau copil, daca mama are un exces de greutate, si de asemenea va fi dificil sa slabiti dupa nastere.

publicitate

Evitati sa sariti peste o masa. Dupa cum stiti, trebuie sa luati cel putin 5 mese pe zi (mic dejun, gustare de dimineata, pranz, gustare de dupa-amiaza si cina). Aceasta este regula de baza pentru a distribui in mod egal mesele, astfel se evita “atacurile” la frigider, supraalimentarea si consumul de alimente nocive.

Nutrientii sunt esentiali pentru o buna dezvoltare a copilului dvs. In cele noua luni de sarcina, va trebui sa consumati cat mai mult dintre toate. Printre nutrientii necesari se numara: carbohidrati, proteine, grasimi, fier, calciu si acid folic.

Pentru a va asigura ca fiind gravida, nu luati in greutate mai mult decat cantitatea recomandata de 11 la 16 de kilograme, pofta de mancare ar trebui sa fie controlata cu ajutorul a cateva trucuri:

Beti opt pahare de apa pe zi. De multe ori o femeie insarcinata poate crede ca ii este foame, atunci cand intr-adevar are nevoie doar sa bea apa, iar acest lucru va ajuta o femeie insarcinata sa ramana satula mai mult timp si ajuta sa controleze pofta de mancare.

Citeste si: Alimente cu acid folic esentiale in timpul sarcinii

Mancati fructe si legume intre mese; va ajuta la mentinerea apetitului sub control. Se recomanda consumul de doua portii de legume si trei pana la cinci portii de fructe, cel putin.

Cumparati suficienta mancare pentru familia dvs pentru o saptamana; hrana suplimentara va va face sa consumati mai mult. Controlul apetitului este nu numai fizic, ci poate fi mental, de asemenea.

Faceti un program de exercitii pentru femeile gravide, in sala de gimnastica, deoarece acestea ajuta pentru a suprima pofta de mancare. Exercitiile sunt, de asemenea, o idee buna pentru a va ajuta sa va mentineti in forma, dupa nasterea copilului.

Mancati salate in primul rand, deoarece acestea va va ajuta sa va saturati inainte de a manca masa principala. Acest lucru va va ajuta sa mancati doar portiile corecte si sa nu mancati din nou in curand. Sarcina nu inseamna ca este permis sa mancati tot ce vreti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.