7 alimente sanatoase care provoaca balonare

Este bine cunoscut faptul ca fasolea, varza si broccoli poate provoca balonare, dar exista o serie de alimente sanatoase care provoca balonare, si de care multi dintre noi nu stiu.
7 alimente sanatoase care provoaca balonare

Uneori este greu pentru a afla adevaratele alimente care produce balonare, insa sunt sapte alimente bogate in sodiu, alimente procesate, precum si cele mai multe forme de produse lactate. Sigur, aceasta nu inseamna ca trebuie sa le evitati, doar trebuie sa le consumati cu moderatie.

publicitate

Hummus
Hummus este facut din naut si de obicei este un membru al familiei leguminoase. Aceasta leguma contine amidon si proteine. Desi legumele sunt sanatoase pentru, ele sunt greu de digerat. Sigur, aceasta nu inseamna ca ar trebui sa evitati consumul de humus, doar mancati cu moderatie.

Usturoi
Usturoiul este un alt aliment sanatos, care poate provoca balonare. Usturoiul contine sulf care ajuta la detoxifierea organismului si poate provoca gaze si balonare, ca rezultat. Luati in considerare consumul de ceapa bine fiarta, in loc de usturoi. Este un diuretic natural, care ajuta la balonare.

Paine din cereale incoltite
Poate ca cea mai buna alternativa sanatoasa este painea din cereale rafinate, insa painea din cereale contine boabe incoltite care poate provoca gaze si balonare imediat. Incorporati acest tip de paine lent in dieta de zi cu zi, astfel incat organismul sa aiba timp care sa se adapteze la ea.

Vinete
Vinetele sunt bogate in fibre, sunt greu de digerat insa sunt foarte sanatoase. Consumati vinete, dovlecei cu moderatie. Dovlecelul verde este o sursa excelenta de potasiu, care poate reduce de fapt, gazele si balonarea.

Citeste si: 7 sfaturi pentru a reduce balonarea dupa masa

7 alimente sanatoase care provoaca balonare

Fructe
Nu doar fermentii din fructe pot provoca balonare, de asemenea, acestea poate afecta echilibrul din drojdie corpul dumneavoastra. Daca suferiti in mod regulat de balonare, incercati sa consumati fructe cu un nivel redus de fructoza: cum ar fi banane, mure, portocale, papaya si lamai.

Inulina
Inulina este o fibra prebiotica care hraneste bacteriile bune din intestine, care este, de fapt buna, dar aceasta poate provoca balonare la persoanele sensibile. De obicei, inulina este adaugata la produsele alimentare pe care majoritatea pretind a fi bogate in fibre, care este motivul pentru care este intotdeauna recomandat sa cititi etichetele inainte de a cumpara ceva, chiar daca este un aliment sanatos.

Pulberi proteice
Proteine din mazare, concentrat de proteine din zer si proteine de soia sunt toate legate de balonare. Mai mult, puteti fi sensibili la anumite pulberi de proteine din cauza aditivilor, cum ar fi fructoza, guma xantan, ingrediente incoltite sau guma de guar.

Dupa cum vedeti, chiar si alimentele sanatoase poate duce la balonare. Daca suferiti de balonare considerabila, mancati portii mai mici din aceste alimente sanatoase pentru a reduce emisiile de gaze si balonare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.