Arsuri la stomac: ce alimente sa evitam

Arsurile la stomac sunt o senzatie de arsura care apare in piept si in mijlocul abdomenului.
Arsuri la stomac: ce alimente sa evitam

De obicei, problema este rezolvata cu unele schimbari in stilul de viata sau, in cazuri mai grave, medicamentele vandute fara prescriptie medicala.

publicitate

In timp ce unii oamenii raspund diferit la alimente, si anumite bauturi, acestea sunt considerate cauze de arsuri la stomac si ar trebui sa fie evitate.

Fructe si legume acide
Unele fructe si legume, desi sunt utile pentru sanatate, pot provoca arsuri la stomac. Prin urmare, specialistii recomanda evitarea alimentelor, cum ar fi fructele citrice, sucuri de citrice si produse de tomate, pentru prevenirea impotriva acidului.

Fructele si legume, care pot determina simptome de arsuri, sunt portocale, grapefruit, mandarine, lamai, ananas, ceapa, ardei iute (mai ales), rosii si suc de rosii. Legumele si fructe preparate cu sosuri sau sosuri grase poate provoca, de asemenea, simptome de arsuri la stomac.

Alimente condimentate
Alimentele condimentate cauzeaza adesea arsuri la stomac. Prin urmare, este mai bine sa se evite mancaruri realizate cu ardei picant, mustar. Condimentele dulci, cum ar fi menta, nu sunt, de asemenea, o alegere buna.

Bauturile cofeinizate si alimentele care contin cafeina cum ar fi ciocolata, tiramisu si diverse batoane de energie poate provoca, de asemenea, arsuri la stomac, insa printre acestea se numara si bauturi, cum ar fi cafea, ceai, bauturi energizante, spumante si ciocolata calda. Oameni care nu au nici o problema cu cantitatile moderate de cofeina, ar trebui cel putin sa evite bauturile cu cel mai mare continut, si anume bauturile energizante espresso.

Alimente grase
Limitarea sau evitarea alimentelor grase poate ajuta pentru a reduce frecventa si severitatea arsurilor la stomac. Slabirea, potrivit expertilor, de asemenea, ajuta. Deoarece consumul de alimente grase de multe ori sunt asociate cu intretinerea necorespunzatoare de greutate, evitarea lor va va oferi mai multe beneficii. Alimentele grase si prajite cum ar fi carnea rosie, chips-uri, slanina, carnati, produse lactate, unt si galbenusuri de ou pot provoca arsuri la stomac.

Carbohidrati rafinati
Carbohidratii rafinati, cum ar fi paste, snacks-uri si zahar de masa poate duce, de asemenea, la probleme digestive, inclusiv arsuri la stomac. Alimentele cu un indice glicemic ridicat afecteaza negativ nivelul de zahar din sange. De aceea, expertii recomanda limitarea carbohidratilor rafinati si inlocuirea lor cu alimente cu un indice glicemic scazut – cum ar fi cereale integrale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.