Cea mai mare greseala la micul dejun este …

4 iulie 2015 // Sanatate

Stim ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Daca nu mancati nimic, va fi destul de greu sa rezistati pana la masa de pranz si cu siguranta nu veti avea energie pentru a efectua sarcinile de zi cu zi.
Cea mai mare greseala a micul dejun este ...

Stim, de asemenea ca trebuie sa mancati sanatos la micul dejun. Deci va intrebati de ce va este foame mai repede dupa ce ati mancat paine prajita, avocado, un baton granola sau un fruct?

publicitate

Toate acestea sunt alimente importante pentru micul dejun, dar nu suficiente pentru a va oferi energia necesara. Deci unde gresim?

Indiferent de ceea ce alegeti pentru micul dejun, farfuria dvs ar trebui sa fie pe jumatate plina cu fructe si legume si un sfert cu o proteina. Omisiunea de proteine la micul dejun este motivul pentru care vi se face foame rapid.

Proteinele nu numai ca ofera energie corpului, dar de asemenea sunt importante in procele celulelor. Daca mancati doar carbohidrati la micul dejun, cum ar fi cereale integrale, fructe, legume, paine, se va incetini metabolismul pe parcursul zilei.

Veti simti foame si va veti baza pe doi factori – cat de mult mancati si ce mancati. Daca nu mancati proteine la micul dejun, in curand veti avea tendinta de a manca cantitati mai mari de alimente, precum si in cele mai multe cazuri – fast food.

Citeste si: Ce se intampla daca bei suc de rosii la micul dejun?

Omiterea de proteine la micul dejun va face rau organismului – la inceputul zilei corpul dvs poate procesa aproximativ 30 g de proteine mai eficient. Daca nu sunt consumate in acest interval, atunci procesarea acestui nutrient poate fi dificila pentru restul zilei.

Deci corpul dvs este lipsit de beneficiile proteinelor. Cele mai multe femei au nevoie de aproximativ 80-100 g de proteine pe zi, desi cantitatea exacta variaza in functie de nivelurile de greutate si activitate.

Ar trebui sa se tina cont de faptul ca pentru a obtine proteine la micul dejun nu trebuie sa mancati oua prajite cu sunca! Un mod minunat de a obtine proteinele necesare sunt oua fierte, branza, nuci, iaurt, pui, curcan. Legume si seminte, nuci si tofu sunt o alta sursa buna de proteine.