Magneziu si vitamina B6 pentru un somn sanatos

19 martie 2014 // Sanatate

Magneziul este unul dintre cele mai importante oligoelemente in corpul nostru, care poate ajuta cu problemele de somn.
Magneziu si vitamina B6 pentru un somn sanatos

Acesta joaca un rol important in functionarea sistemului nervos central, si asigura conductia neuromusculara normala si o parte din baza schimbului de energie. Prin urmare, o persoana cu deficit de magneziu oboseste repede, iar femeile devin iritabile.

publicitate

Magneziul intra in organism cu alimente, cum ar fi fructe proaspete, legume si nuci. Folosirea pe scara larga de alimente fast-food si bauturi racoritoare sunt in unele diete extrem de restrictive, deoarece acestea ajuta pentru a elimina de magneziul din organism. Multe boli, cum ar fi diabetul zaharat, astm, in functie de tigari, consumul de alcool excesiv si luarea de contraceptive orale sunt, de asemenea, insotite de un deficit de magneziu.

Acest oligoelement este consumat rapid in ritmul ocupat de viata, de multe ori insotit de stres, suprasolicitare fizica si psihica. Exista un fel de cerc vicios: deficitul de magneziu contribuie la dezvoltarea de stres, care, la randul sau, creste nevoia organismului de magneziu.

O alimentatie corecta si un stil de viata sanatos va va ajuta sa faceti fata stresului. Cresterea gradului de utilizare de fructe si legume (mai ales cele de culoare verde), nu exagerati cu cafeaua si tigarile, si, eventual, dormiti mai bine.

Este mai bine sa se ia magneziu in combinatie cu vitamina B6, care creste absorbtia de microelemente si intareste toate efectele sale clinice. Combinatia de magneziu si vitamina B6 va va ajuta sa va ocupati de sarcinile de zi cu zi, de a imbunatati somnul, si sa pastrati o stare de spirit buna.

You may also like

news NEWS

A hot springs where clothing is optional after dark

Oka Tomoaki | 23 February, 2018