Mananca oricare dintre aceste alimente inainte de culcare si vei dormi ca un copil

Este cunoscut faptul ca este bine sa se evite anumite alimente si bauturi inainte de culcare – cafea, alcool, dulciuri, dar sunt si unele care va pot ajuta sa dormiti mai bine si sa va simtiti mai bine in timpul zilei.
Mananca oricare dintre aceste alimente inainte de culcare si vei dormi ca un copil

Triptofanul este un aminoacid esential pe care organismul nu il sintetizeaza in mod natural si trebuie obtinut din surse alimentare. In majoritatea cazurilor, medicii recomanda folosirea triptofanului in conjunctie cu medicamentele ce trateaza problemele usoare de somn. Serotonina este un neurotransmitator, a carui valori scazute in organism sunt direct legate de depresie, iar melatonina regleaza ciclurile de somn.

publicitate

Banane, nuci, seminte, miere si oua sunt printre alimentele bogate in triptofan. Carbohidratii complecsi sunt, de asemenea, importanti, deoarece creste, de asemenea nivelul de serotonina. O buna sursa de glucide complexe sunt cerealele integrale si leguminoasele. Unele fructe, cum ar fi struguri si cirese contin melatonina. Acesta este hormonul care favorizeaza somnul de noapte.

Va oferim o lista de mai multe combinatii alimentare care pot imbunatati somnul. Fiecare combina o sursa de sursa de triptofan, carbohidrati complecsi, fara a afecta sistemul digestiv.

1. Banane si nuci

2. Cookie-uri și unt de arahide

3. Cereale cu lapte

4. Paine cu branza

Completari ideale sunt:

5. Migdale – bogate in magneziu, care ajuta la relaxarea muschilor

6. Miere – creste ușor nivelurile de insulina, care ajuta absorbtia de aminoacidul triptofan

7. Seminte de dovleac – una dintre cele bogate alimente in triptofan

One Reply to “Mananca oricare dintre aceste alimente inainte de culcare si vei dormi ca un copil”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.