5 alimente pentru unghii sanatoase

Nutritia inadecvata este o cauza importanta a unghiilor fragile. Unghiile pot deveni foarte sensibile in special in sezoanele mai reci, atunci cand sunt expuse la temperaturi scazute.

5 alimente pentru unghii sanatoase

De aceea, trebuie sa aruncati o privire la aceste 5 alimente pentru a avea unghii sanatoase, si va vor ajuta sa va imbunatatiti starea unghiilor.

publicitate

Banane
Bananele pot fi incluse printre cele mai bune alimente pentru unghii puternice, deoarece acestea sunt bogate in biotina (vitamina H), o vitamina esentiala, care va va ajuta sa consolidati unghiile slabe si exfolierea. Nutritionistii chiar adauga ca o deficienta de biotina poate fi una din cauzele pentru unghiile fragile, asa ca este mai bine sa mancati alimente care sunt surse mari de biotina, cum ar fi banane, somon, alune sau conopida.

Pui
Daca sunteti in cautarea pentru cea mai buna hrana pentru unghii sanatoase, ar trebui sa stiti ca carnea de pui este o mare sursa de proteine, un alt element esential pentru unghii puternice. Deci, dvs ar trebui sa oferiti corpului dvs aportul zilnic de proteine necesare. In acest fel, veti avea unghiile sanatoase si veti restaura luciul lor natural. Doar asigurati-va ca adaugati la dieta dvs si alte alimente care mentin unghiile sanatoase, si de asemenea sunt foarte bogate in proteine: oua, fructe de mare, nuci sau cereale integrale.

Citeste si Vitamine necesare pentru unghii sanatoase

Zinc
O nutritie potrivita pentru unghii sanatoase ar trebui sa includa, de asemenea, zinc. Acest nutrient este esential pentru sistemul imunitar, joaca un rol cheie in formarea tesuturilor conjunctive. Iar pentru cei dintre voi care sunt inca in cautarea pentru cele mai bune alimente pentru unghii puternice, aici e ceea ce ar trebui sa incercati: soia, homar sau fasole verde. Includeti aceste alimente in dieta dvs si veti vedea in curand rezultatele.

5 alimente pentru unghii sanatoase

Oua
Ouale sunt, de asemenea, alimente de mare ajutor pentru unghii puternice. Ar trebui sa stiti ca galbenusurile de ou sunt foarte bogate in sulf, un mineral care va ajuta sa reglementati echilibrul acid-alcalin al corpului. Mai mult decat atat, sulful poate fi, de asemenea, gasit in unii aminoacizi, care sunt vitali in refacerea aspectului sanatos al unghiilor. Deci, daca doriti sa va diversificati dieta dumneavoastra si sa incercati si alte alimente pentru unghii sanatoase, ar trebui sa incepeti, de asemenea, consumul de carne, nuci, branza si peste.

Fasole
Daca aveti de a face cu unghii palide si fragile, s-ar putea sa aveti un aport insuficient de fier. De aceea, ar trebui sa optati pentru produsele bogate în fier, cum ar fi fasole, care este un aliment excelent pentru unghii puternice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.